wtorek, 27 maja 2014

Ważneeeee :D !

Dzień dobra popołudnie, haha :D. Takk, myślę że już wiecie która to pisze xDD <Horan, dla jasności :)> Otóż tak. Taka mega ważna sprawa, bo rozdział pojawi się najszybciej za 2 tyg. <chyba, że drugiej z nas uda się napisać go i wstawić, na TMS bd., bo mamy już parę rozdziałów do przodu napisanych, więc luz> A nie będzie go dlatego, że we czwartek lecę do Anglii :D A i jeszcze się pochwalę bo co :D, ponieważ *werble*... jadę na koncert 1D w piątek do Manchesteru :D. <Sorry, musiałam się pochwalić xddd> No i ten teges, nie dam rady go do czwartku napisać, chyba że byłby mega dupny, więc wole nie :///. Okej, no to za 2 tygodnie widzimy się z rozdziałem, chyba że uda się przyjaciółce napisać :)). Jkbc. zostaniecie powiadomieni na tt :*. No dobra, trochę się to przedłużyło, miała być krótsza, ale kitttt :D. No to buziaki ♥ I tak, jak spotkam chłopców zapytam ich się czy przyjadą do Polski, lub nagram ich jak pozdrawiają Polish Diretioners. Trzymajcie kciukiii ♥ ♥ ♥. #Lots #Of #Love <3

4 komentarze:

  1. kiedy dodacie kolejny rozdział ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy w końcu dodacie następny rozdział

    OdpowiedzUsuń
  3. - Nie umiesz chodzić - zapytałam
    - To ty na mnie wpadłaś - powiedział śmiejąc się
    - Ta jasne nie moja wina, że nie zwracasz uwagi dokąd idziesz - odpowiedziałam
    - Masz z tym jakiś problem?
    - Nie... - zastanowiłam się przez chwilę i wróciłam się do Rebeki, która stała z mną. Wzięłam jej napój z tacki
    - Chociaż tak mam z tym problem. Gdy to mówiłam wylałam na niego zawartość kubka.
    Teraz jesteśmy kwita - powiedziałam dumna z siebie
    Odwróciłam się na pięcie i zostawiłam zszokowanego Tomlinsona jak i całą stołówkę.
    Zapraszam na swojego bloga http://nowezycie22.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz to dla nas zachęta do dalszej pracy :)

Szablon by S1K